Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 21:54 - Неотминаващо!
Автор: kontrasti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 04.02.2014 18:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

тя танцува
млада е
връща ме
в годините
неподготвени
разчитам
съществованието и
под тази светлина
сега
трептяща и преминаваща
в мен
усещам движението
чувам стъпките и
кожата ми
настръхва леко
най щастливата
сълза
ражда се
в сърцето
израства кристална
чиста
отронва се
през окото
неприкривам
лицето щастливо
ритъмът ме
понася
в света
между мен
и нея
начало ли
не е
край ли
не е
възможност е
да съм до нея
и тя до мен
в атмосферата
вибрираща!

(:–€)

Ps: Fьr Victoria



Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269224
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519