Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2010 22:26 - На родината моя!
Автор: kontrasti Категория: Поезия   
Прочетен: 1367 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 10.02.2014 18:42


На родината моя!
от  Атанас Атанасов


това тук  в сърцето
да посея искам
в полето
на родината моя
където
да поникне детето
бъдещето наше
наречено
в надежди облечено
тук съм почва аз да стана
напоена с кръвта
на нанесената
от враговетe рана
дебнещи утрото твое
в засада
отнемащи правото
да бъдем заедно
да бъдем сплотени
с едни по високо
развяти знамена
аз съм от теб закърмения
твоя е моята душа
а вътре огниво
от любов таи се 
разпалва с надежди
завещаното от рода
твоя е моята борба
за теб тупти
юнашкото в гърдите
твой съм аз и знам сега
на теб родино моя
е отредена моята съдба!...

(:–€)





Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269887
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519