Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2010 23:43 - Съществувание мое!
Автор: kontrasti Категория: Поезия   
Прочетен: 1248 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 04.02.2014 18:33


Търсех те
намерих те
непринадлежаща
те нарекох
обичана
неразделна
и независима
обливаща суетата
с неопознаваем
за мен блян
оцветена от дъгата
властуваща над цветята
ако те покоря
загуба ще отреди съдбата
неискам
да те притежавам
не ми и стига
да те обожавам
неподвижен
и разпокъсан
от двоумение
вземам
изненаданото
за всички решение
принадлежността
ти подарявам
че съставна част
от мен си ти
с която аз
красотата усвоявам!...

(:–€)



Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269898
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519