Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2014 16:54 - Моето мъжко Момиче!
Автор: kontrasti Категория: Поезия   
Прочетен: 1599 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 08.02.2014 01:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Моето мъжко момиче!
от  Атанас Атанасов

 

 

бъдещето мое ти в дланите
роди ми
с уморена усмивка
намираш винаги думите
прости ми
от красотата ти
и дяволът е вечно притеснен
той самият подражава ти
къде модерен, къде преобразен
ти никога не плачеш
а когато смееш се
с глас все така кристален
от сърцето наранено, отронил се
дела сълзите ти прикриват
а те, перли масивни тежки
безусловно нанизани една до друга
в ежедневието
до моите сътворени грешки
докоснат от погледа ти, събуждам се
и знам зората предстои
в мрака съм аз, от едно друго слънце огрян
превръщаш ме ти,  тихо в оръжие
поставено в меката ти длан
към небосвод,  от мечти
съзнанието ти устремно с вятъра лети
свободна,  непринадлежаща
си ти като волно птиче
полъхне ли те  духът на морето
преврръща те той отново
в моето, мъжко момиче.
 

(:–€)





Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 270382
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519