Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 16:05 - Злобарски окрашения
Автор: kontrasti Категория: Забавление   
Прочетен: 1395 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 04.02.2014 17:39


майсторът ковач съм аз
с две вързани очи
крак отрязън и

безброй други лъжи,
от суровината скъпа
трудно находима
изкусно изработвам ги,
щастието тази рядка находка
усърдно аз придобивам,
зрънце по зрънце
с мисли адски
аз подгрявам,

в интриги искрящи

претопявам,

тихо с предателство
релефът подчертавам
,
с брилянтна завист

и перли от сълзи

аранжирам,

вулгарно окачени
зад витрината,

за вас естественно

в необятна периферия,

поръчани винаги

от някой друг,

очакват с нетърпение

куповача си,

моите перфекни

злобарски окрашения.

(:–€)



Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269884
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519