Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 18:27 - Румен и Юлия!...
Автор: kontrasti Категория: Забавление   
Прочетен: 2056 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 11.02.2014 15:16


Румен с бомбе
от кадифе,
кара мотор с ръкавици
и постоянно краде
по следите негови
трева не никне
мъжът си е
земетресение
още от дете,
Юлия в рокля
от коприна
с гръб и деколте,
кожени ботуши
и тъмни очила
над симпатичното
носле,
еманципирана и
спортно елегантна
движеща се
в посока на него
но уви обратна,
независимо от това
кълбото така
завъртя се
след срещата неизбежна
Румен със Юлия
запозна се
тя земетресението
почувства
той с това по мекото
под коприната
заигра се,
невидимото
между тях породено
символ образува,
не така прилежно
и ясно като мен
но все пак
го
Shakespeare

обрисува!

(:–€)





Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Много готино и весело и ти да видиш. . ...
14.04.2010 07:22
Много готино и весело и ти да видиш..и аз се казвам Юлия а вие?


цитирай
2. kontrasti - Много готино и весело и ти да видиш. . ...
14.04.2010 16:22
yuliya2006 написа:
Много готино и весело и ти да видиш..и аз се казвам Юлия а вие?




Мерси радва ме,
ще излъжа ако кажа че неискам да се казвам Румен във момента!
Но Калчо ми викат, приятно ми е!
(:–€)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269223
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519