Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 14:09 - Свобода и Истина!
Автор: kontrasti Категория: Забавление   
Прочетен: 1427 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 04.02.2014 18:31


истинска ли си
понякога
а ти свободна ли си
не винаги
истина ли е това
не свобода
каква свобода
истинска
а кога си лъжа
когато съм най истинска
а кога си ти
когато съм уморена
а ти кога си илюзия
винаги
защо каза понякога
защото имам брада
това пък какво е
мъдрост
мъдра свобода
не, свободна
да бе да
ти си лъжа
не, дългокрака съм
а ти късокрака
това пък от къде го взе
ами всички казват
и как пък ме видя
с тези вързани очи
ами везната се наклони
че тя е празна
не, пълна е
с тези всички, и въпреки отвързани
са като без очи!...

(:–€)


в ролята на „Свободата“(тя самата)
в ролята на „Истината“( лъжата)



Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterway - С твое разрешение, контрасти :)
26.09.2010 14:52
Взимам си го за разгадаване на ролите :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269900
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519