Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2012 18:14 - Жабите се целуват докато са зелени!...
Автор: kontrasti Категория: Забавление   
Прочетен: 1316 Коментари: 2 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте невести
стройни и чевръсти
зарови ли се
мисълта за вас
изправям се на пръсти
не смущавайте се
от жабока че е
малък и грозен
превръща се той
след целувката една
в принц голям
и негузен
прочетох аз
в редовете на книги
романтични
че любов копнеете
след думи символични
а тя ви неспохожда
държи се все така
безпощадна и гложда
не се смущавайте
вие от  случилото се
до тука
извадете от кладенеца
ако не жабока
то мъдрата поука
да,,,
изглежда понякога така
че ние сме самички
но повярвайте ми
принадлежат и без това
във веселие и в беда
душите наши
на всички
хей незнам защо
но се занизаха
едни думи Калчови
като от водолей
вероятно ерген защото
на невестите да кажа
през годината в началото
още,,,
само едно топло
здравей!...

(:–€)))))))))))))))

Пс: Ваш  Калчо съм   ерген съм   подреден съм   помощ не отричам   потрябвам ли винаги се притичам    не подавам  оставка   боря се и по заявка    не за това
ме уважават     а защото   работата я върша    и след като свърша    жабок ще си
остана
ето на нецелунат    там доле в герана    водата е  още бистра    радост една остана
че мечтите се все още раждат     и непознават забрана!....




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shaffi - поздрав от
09.01.2012 21:05
едно жабче!
цитирай
2. kontrasti - shaffi - поздрав да е жабче скокливо,
10.01.2012 22:56
пожелавам да остане сърцето ти
все така игриво!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269211
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519