Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2014 10:48 - Монетизиран проблем!...
Автор: kontrasti Категория: Забавление   
Прочетен: 1420 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 06.02.2014 23:02


Монетизиран проблем!
От Атанас Атанасов

 

Знам че имаш ти един
но ако не
ще ти аз тогава един  направя


естествено без алтернатива
ще да е интересен
ще си го бива

и защото те обичам
че го имаш ти
ще ти аз подскажа

на седем духът си  разделих

за да го аз на всички разкажа
на седем стойността му умножих
за да се от нямане аз предпазя

и тъй като тук седем дена
все някой усърдно
седем по седем решава

не се притеснявай ти
че проблем след проблем
всяка сутрин при теб
и от някъде се все задава

казах ти аз че имаш ти един
без алтернатива
сериозен и нерешен

успокой се
монетизиран по седем
ще си той остава
ако не само тук
то само при мен!...

(:–€)



Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
13



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 270388
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519