Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 14:38 - Теле точка бг!...
Автор: kontrasti Категория: Забавление   
Прочетен: 1431 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 31.10.2010 14:42


Аха намерих си
полвинка
щяла да ме обича
но само със снимка
щракнах си една
с пръсти
засипаха се съобщения
чевръсти
уговорихме си среща
с переспектива
че каква друга
ако не последна
тя пожела да е
на гарата
предварително се разбрахме
тя да духа
а аз да сърбам
естествено попарата
в организацията ми
проблем се появи
оказа се че няма
кой с кого да я дроби
въпреки че тя дойде
но не същата
почука ме по рамото
запознахме се наново
снимката и била
на тъщата

някой бил казал

че са лика – прилика
съгласих се че
спатията е пика
за сетен път констатирам
защо ви аз винаги
опонирам
и въпреки че не търся
под вола пиле
аз всяко теле
повдигам!

(:–€)




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trolllpower - Разбирам, че си начинаещ, но защо ...
31.10.2010 21:47
Разбирам, че си начинаещ, но защо първо не се научиш, а после да публикуваш?
цитирай
2. kontrasti - Разбирам, че си начинаещ, но защо ...
01.11.2010 18:50
trolllpower написа:
Разбирам, че си начинаещ, но защо първо не се научиш, а после да публикуваш?


Добре дошли в поста „Ти си теле точка бг“ камерата или пасажите които не забелязахте са зад огледалото в ляво от вас, ако се съгласите с мен, печелите скромната сума от 250,00 лв. и коментарът ви ще бъде показан по телевизията.
Ако желаете този коментар да бъде изтрит, притиснете подчертаната синя дума под самият коментар „Изтрий“ и вие ще престанете да си въобразявате че сте теле!...

ваш Калчо
(:–€)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 270533
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519