Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 01:50 - Еднократно повторение!
Автор: kontrasti Категория: Поезия   
Прочетен: 1957 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 04.02.2014 18:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Силата на
тази слабост
е гола истина
с широко отворени
пъстри очи
не
не е нож
това което ти
в съзнанието
ми заби
отношението предстоящо
в ситуацията
откривам
не отдавна чух
да казва
така аз добре намирам
отлично бих искал
не само да се представя
а и следата след мен
бавно да избледнява
широк е спектрума
на моята практика
и би трябвало да е
че не момиче
е това
а галактика!

(:–€)

Пс: Изцяло инспириран от „Флирт за една нощ“ на автор „sevdabg“



Тагове:   kontrasti,   контрасти,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sevdabg - :)))))
26.09.2010 09:08
Благодаря ти !
Мило....
Радвам се, че добре си интерпретирал замисъла в постингчето ми.
Прекрасна. нежна и любовна неделя за теб ;)
цитирай
2. kontrasti - hi,
26.09.2010 11:41
you are welcome!
@-}----------H2O
цитирай
3. waterway - Здравей, контрасти
26.09.2010 14:51
Само забелязах H20 :)...та затова се обаждам :)

Беше мило да я споменеш :)

P.S. Пожелания - нямам.
:)
цитирай
4. kontrasti - Само забелязах H20 :). . . та затова ...
26.09.2010 15:02
waterway написа:
Само забелязах H20 :)...та затова се обаждам :)

Беше мило да я споменеш :)

P.S. Пожелания - нямам.
:)


hi Waterway,

аз пък имам за теб, приятна неделя ти желая! :–))
цитирай
5. waterway - Само забелязах H20 :). . . та затова ...
26.09.2010 15:12
kontrasti написа:
waterway написа:
Само забелязах H20 :)...та затова се обаждам :)

Беше мило да я споменеш :)

P.S. Пожелания - нямам.
:)


hi Waterway,

аз пък имам за теб, приятна неделя ти желая! :–))



Приемам само съболезнования :-))

Телеграма:
Засях ново лозе тчк
От онзи сорт ( моя) тчк

Есенното равноденствие мина тчк
Кога ли ще е гроздоберът ми тчк

Подпис:
^_^
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 270666
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519