Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2011 22:42 - Look up Hannah!...
Автор: kontrasti Категория: Поезия   
Прочетен: 835 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 24.05.2011 13:20


Погледнете нагоре
Анна,
през затворените
очи на съдбата,
погледнете цветовете
на мечтата ми Анна,
обагрена от усмивките
на вашето лице 

вървейки измерението
на живота си Анна,
достигнах кръстопът,
а там вятъра играе си
с посоките Анна,
засили се в гърдите
ми шумът 

само една усмивка
още ми дайте Анна,
да поставя на Везната
до доблестта,
наклони ли се тя
от тежестта и Анна,
ще се подредят отново
за нас звездите,
отразяващи ни
в безкрайността!

(:–€)



Тагове:   контрасти,   Анна,   hannah,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. balgarski7vinarki - distanzirano rizarski slova
04.06.2011 20:50
Ana sigurno e haresala napisanoto za neja, i nie ot publikata ozeniavame baladata -moje bi ima i saprovod kitarna muzika?
цитирай
2. kontrasti - Ако я докарам до серенада ще треба ...
01.07.2011 17:31
Ако я докарам до серенада ще треба цел барок оркестър да организирам, нема ме акцептира с китара само, па и чорпогащника на шекспир, ще да е необходимо да нахлузя!
(:–€))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontrasti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 270466
Постинги: 128
Коментари: 341
Гласове: 3519